 | Potencjometr pedału gazu 0281002320 |  |
Wysłany: Śro 17:00, 12 Paź 2011 |
|
|
olgap |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Wrz 2011 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szukam:
Potencjometr pedału gazu 0281002320 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:07, 12 Paź 2011 |
|
|
miszczu77 |
VIP |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008 |
Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A w jakim celu? Bo to się praktycznie nie psuje.
Chociaż na pewno ktoś tu ma zapasowy potencjometr, bo kupił i okazało się, że stary był sprawny.
Sprawdź najpierw połączenie na kostce od pedału gazu, która jest przy wentylatorze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 20:52, 12 Paź 2011 |
|
|
olgap |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Wrz 2011 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja multipla JTD 99 gaśnie mi podczas jazdy na 10 min. - średnio raz w miesiącu. Zapala się przy tym kontrolka awarii silnika ,,marchewka". Po czym odpala i jedzie dalej - do następnego razu... Jeżdżę z tym po mechanikach i albo rozkładają ręce (bo komputer nie znajduje błędu), albo wymieniają: filtry, czujniki wału; inna diagnoza:dziurawe wtryski- nie wymieniłam-duży koszt a rezultat wątpliwy. Ostatnia diagnoza: awaria potencjometru pedału gazu! Więc szukam, chociaż powoli tracę nadzieję na uzdrowienie mojej multipli. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 21:03, 12 Paź 2011 |
|
|
miszczu77 |
VIP |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008 |
Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Objaw by wskazywał na czujnik położenia wału.
Awaria potencjometru objawiałaby się tym, że nie byłoby reakcji na dodanie gazu, silnik by nie zgasł, tylko nie wszedłby na obroty. Poza tym to najczęstszą przyczyną problemu nie jest sam potencjometr, tylko kostka łącząca przewody od potencjometru.
Zapalenie się "marchewki" musi powodować zapisanie błędu w komputerze. Może po prostu mechanik nie może się połączyć z centralką.
Może nie sam czujnik jest popsuty, tylko jest jakieś zwarcie/przerwa w instalacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:24, 16 Paź 2011 |
|
|
olgap |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Wrz 2011 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzięki za odpowiedź i radę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|