 | Moja Multipla do sprzedania- JTD 2004 Cena 19.800 |  |
Wysłany: Pon 7:42, 05 Wrz 2011 |
|
|
PEPCIO |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2009 |
Posty: 444 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piekary Ślaskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Do sprzedania moja Multipla.
Samochód z roku 2004 w kolorze czarnym, doinwestowany, drugiego takiego raczej nie znajdziecie
Dane:
- Rocznik 2004 (po lifcie) wersja Dynamic.
- Kolor czarny
- 6 poduszek pow. 4+ 2 kurtyny boczne.
- ABS z EBD
- Klimatyzacja (oczywiście sprawna, trzy tygodnie temu była naprawiana bo puściło
uszczelnienie w skraplaczu, nowe oringi + nowe nabicie 100% sprawności)
- elektryczne szyby przód i tył
- Światła p/mgielne + dołożone ksenony (HID)
- Zamek centralny
- czujniki parkowania tył
- Komputer pokładowy
- Kierownica i gałka drążka zmiany biegów w skórze.
Opis samochodu.
Multipla kupiona rok temu, nieszczęśliwie po raz drugi trafiłem na własne życzenie na samochód który okazał się przysłowiową skarbonką, na chwilę obecną samochód doinwestowany gotowy do jazdy w miarę pełny opis zamieszczam poniżej:
Wymiany:
- Nowy silnik z fiata Doblo z przebiegiem 77 tys km ( w tej chwili około 15 tys więcej), silnik kupiony z pewnego źródła w perfekcyjnym stanie (wyglądał jak nowy, zero nalotów, rdzy czy w ogóle śladów użytkowania tak jak by został z półki zdjęty)
- Nowe wtryski z ASO
- Skrzynia biegów wymieniona na nową około 2 miesięcy temu (skrzynia pochodzi z rozbiórki Multipli multijet z rocznika 2008 z przebiegiem około 35 tys km, stan jak nowy skrzynia pracuje idealnie), nowe cięgna sterowania biegami.
- Nowe sprzęgło kpl, wymienione tydzień temu (dwumas Valeo nieco mocniejszy od oryginału do Multipli dedykowany do Doblo, sprzęgło kpl Valeo koszt 1700 zł z wymianą)
- Nowy intercooler (oryginał fiat nie podróbka)
- Nowa turbo (Oryginał Garet)
- Z wymian eksploatacyjnych zrobione jest wszystko. Rozrząd ma jakieś 3-4 tys km całość na oryginalnych częściach (zero zamienników!) nowa pompa cieczy chłodzącej włożona wraz z rozrządem. Olej wymieniony jakieś 3 tygodnie temu (Castrol Magnatec Profesional 5w/40), nowe filtry wymienione około 2 tys km temu (powietrze, paliwo).
- Nowe tarcze hamulcowe (Mikoda nawiercane i rowkowane) + klocki Ferrodo - zestaw wymieniony jakieś 3 tys km temu.
- Nowa wymieniona dwa miesiące temu szyba czołowa (poprzednia dostała kamieniem i pękła)
- Mniej więcej roczny akumulator Centra Futura.
- Nowe koło pasowe na wale + Pasek , rolka i napinacz urządzeń pomocniczych (wszystko na ori częściach z Fiata)
- Wymieniony układ hamulcowy kół tylnych na taki z wersji z hamulcami tarczowymi (nowe tarcze i klocki + dużo lepsza siła hamowania) + nowe linki hamulca ręcznego (ori z ASO)
- Dwa komplety opon lato / zima w bdb stanie spokojnie na kilka sezonów.
Samochód ma przebieg ogólny około 260 tys km, z tym , że jak wyżej pisałem ze starej mechaniki wiele nie pozostało, silnik w stanie perfekcyjnym ledwo dotarty nie zużywa grama oleju itp., nowe turbo, wtryski, skrzynia biegów.
Silnik po sofcie legitymuje się teraz mocą 150 KM i 309 Nm momentu obrotowego (na życzenie kupującego soft zostanie, bądź powrócimy do ori softu, choć nie polecam bo kto raz się przejedzie Multiplą po porządnym programie po powrocie na standardowe nastawy pogryzie kierownice )
Spalanie w tej chwili wynosi :
- Cykl mieszany z przewagą miasta (w zasadzie samo miasto bo z Piekar do Bytomia i po okolicy trasą się nie jedzie, ale piszę mieszany proforma) : 6,5 – 6,7 litra ON
- Spokojna trasa tak do 100 – 110 km/h można zejść w okolice 5 litrów ON.
- Trasa szybka 120 – 160 km/h spalanie nie przekracza 6,5 litra, przy maksymalnym butowaniu nie wiem ile spali bo nigdy tak nie jeździłem, owszem zdarzyło się pogonić kogoś w TDI, CDTi itp., samochód w takim przypadku nie spalił więcej niż 7 litrów ON. Prędkość maksymalna ograniczona przełożeniami skrzyni biegów 190 km/h osiągana na zawołanie w każdych warunkach nie potrzeba do tego jechać z górki z wiatrem i rozpędzać się 20 minut. Elastyczność na 5 biegu od 125 km/h do 190 km/h 26 sekund
Samochód świeżo po przeglądzie technicznym, który przeszedł bez najmniejszego problemu.
Kilka wad:
- wnętrze z racji przebiegu trzeba by nieco odświeżyć, konkretnie chodzi o fotel kierowcy i gałkę zmiany biegów , reszta wnętrza w stanie bdb, nic nie ściaraszone, połamane czy zniszczone.
- Powoli robi się luz na tulejce wahacza przedniego lewego (wyłapane na przeglądzie, ale jeszcze spokojnie do jazdy) , standard niestety w Mućkach
- Pęknięty zderzak przedni i lekkie wgniotki na lewych tylnych drzwiach (tak kupiłem, poprzedni właściciel musiał chyba puknąć ,,babcię’’ na pasach, osobiście nie przeszkadzało mi to w niczym, ale wiadomo każdy ma inne wymagania.
Samochód pojawił się na przynajmniej dwóch zlotach więc była okazja go pooglądać.
Reasumując:
Samochód przygotowany do jazdy, nie picowany, nic nie zatajane, wszystkie wymiany przeprowadzone faktycznie, a nie tylko na papierze. Multipla robiona na lata, ale jak to w moim przypadku bywa dość często zmieniają się moje potrzeby i zapatrywania motoryzacyjne.
Jeśli ktoś szuka dobrego JTD-ka lepszego nie znajdzie! Samochód najchętniej sprzedam Klubowiczowi z nadzieją, iż zadba i będzie się cieszył dalszą eksploatacją.
Moje nowe marzenie??..... Fiat Croma 1.9 Multijet 150 lub Alfa 159 i zabawa trwa.
Zdjęcia na maila, ale generalnie zapraszam na kawę i jazdę próbną. Wszystkie Informacje jak na spowiedzi, pytać o wszystko niczego nie mam do ukrycia. W weekend przeprowadzona zostanie jeszcze renowacja lakieru (polerka) tak aby samochód prezentowała się z jak najlepszej strony.
Cena jaka mnie interesuje to 19800 zł (do rozsądnej negocjacji)
W samochód włożyłem jednak oprócz zakupu około 16 tys złotych więc interesu na tym nie robię. Dla zdecydowanego Klubowicza możliwa zniżka, w ramach przyzwoitości i zdrowego rozsądku. Generalnie samochód do sprzedania od zaraz na zlot w Czechach pojadę najwyżej Borą . Mam też kupca który daje od ręki 22 tys, ale dopiero w listopadzie, ale mimo wszystko wolę żeby Mućka trafiła do Klubowicza (w dobre ręce)
Nie zapominajmy, że samochód jest gotowy do jazdy i nie trzeba inwestować w pakiet ,,startowy’’ czyli rozrządy, oleje, filtry itp., itd. A poniesione nakłady finansowe gwarantują bezproblematyczną jazdę przez dziesiątki tysięcy kilometrów.
Kontakt 693 335 606 bądź [link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcam do zakupu!!! Zapraszam na oględziny i jazdę próbną!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PEPCIO dnia Czw 6:57, 15 Wrz 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 17:00, 13 Wrz 2011 |
|
|
PEPCIO |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2009 |
Posty: 444 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piekary Ślaskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Link do aukcji Allegro - [link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcam do zakupu - dla zdecydowanego klienta negocjacja ceny!
Na prawdę warto !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:44, 14 Wrz 2011 |
|
|
PEPCIO |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2009 |
Posty: 444 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piekary Ślaskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cena spadła, chyba do realnejszego poziomu śpieszy mi się , rozważę każdą rozsądną propozycję.
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|