Witam wszystkich zainteresowanych , po długiej walce niestety przegranej z mechanizmem koła zapasowego postanowiłem poprawić fabrykę (podobno fabryki sie nie poprawia ale... co tam). Rozwiązanie podpatrzyłem u francuzów proste i bardzo skuteczne a nazywa się kosz koła zapasowego, genialne w swej prostocie trwałe i skuteczne.Kosz zakupiony na szrocie za całe 20 plnów ( peugeot 206) zdięcie posnika orginalnego i załozenie kosza z przerwą na piwko z kumplem (posiada garaż i trochę narzedzi potrzebnych do tego zadania) zajmuje jakieś dwie godzinki. Narzędzia potrzebne to ; szlifierka kątowa wiertarka klucz nasdowy 10 i klucz płski 10, najmniej orginalne będzie przewiercenie drugiego otworu na srube która,ma za zadanie opuszczanie i podnoszenie kosza z kołem zapasowym ( ai zapomniałem dodać ,potrzebny będzie pędzel i farba do zabezpieczenia nowych otworów ja użyłem gumy na pędzel tgz 'gumuś'.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1