| Multipla z Kowala | |
Wysłany: Wto 0:00, 15 Lut 2011 |
|
|
scorpio70 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2011 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam Wszystkich Forumowiczów,
również, jak kilka osób z tego forum zdecydowałem się na kupno FM i chciałbym trafić na w miarę dobrą sztukę a że pieniążków niezbyt to zainteresowała mnie ta sztuka - C14994059 (otomoto)
Rozmawiałem z właścicielem tego komisu, bardzo miły gość i wszystko wydawałoby się ok, gdyby nie fakt, że:
1. samochód stoi tam od września a z tego co się zorientowałem to Mulcie schodzą dość szybko. Gość twierdzi że naprawdę jest ok...
2. sprawa koła dwumasowego, gość twierdz, że ten model nie posiada już, albo dopiero tego koła, jak to w końcu jest?
Może ktoś z forumowiczów miał do czynienia z tym konkretnie autem, bądź mógłby coś mi podpowiedzieć. Z góry dzięki
pozdrawiam
Marcin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:25, 15 Lut 2011 |
|
|
miszczu77 |
VIP |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008 |
Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Jak auto stoi prawie pół roku, to na pewno musi być coś nie tak. Może multiple jakoś specjalnie szybko nie schodzą, ale porządny egzemplarz w ciągu miesiąca powinien się zawsze sprzedać. Wydaje mi się, że przód był robiony, bo oryginalnie wersje 105KM nie miały chyba okrągłego znaczka z przodu. Ponadto ten silnik to chyba jednak nie jest 105 KM, tylko 110 albo 115 (inny dekiel na silniku). Ogólnie coś jest nie tak.
2. Koło dwumasowe fabrycznie było montowane we wszystkich dieslach w multipli. Natomiast można wymienić sprzęgło na zwykłe, bez dwumasy, co raczej nie jest polecane. Z drugiej strony nie jest to jakiś element szczególnie awaryjny, ani specjalnie szybko się zużywający. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:36, 15 Lut 2011 |
|
|
scorpio70 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2011 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
miszczu77 napisał: | 1. Jak auto stoi prawie pół roku, to na pewno musi być coś nie tak. Może multiple jakoś specjalnie szybko nie schodzą, ale porządny egzemplarz w ciągu miesiąca powinien się zawsze sprzedać. Wydaje mi się, że przód był robiony, bo oryginalnie wersje 105KM nie miały chyba okrągłego znaczka z przodu. Ponadto ten silnik to chyba jednak nie jest 105 KM, tylko 110 albo 115 (inny dekiel na silniku). Ogólnie coś jest nie tak.
2. Koło dwumasowe fabrycznie było montowane we wszystkich dieslach w multipli. Natomiast można wymienić sprzęgło na zwykłe, bez dwumasy, co raczej nie jest polecane. Z drugiej strony nie jest to jakiś element szczególnie awaryjny, ani specjalnie szybko się zużywający. |
Dzięki,
nie znam się na rzeczy a chciałbym coś fajnego kupić w takich 12 tys zł. Jakby ktoś coś polecał, ktoś z klubowiczów to ja chętnie się podejmę tego tematu
miszczu77 a to - C17303458 jest z Łodzi... jak Ty
pozdrawiam wielce
Marcin |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scorpio70 dnia Wto 0:38, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:53, 15 Lut 2011 |
|
|
kovalius |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lip 2009 |
Posty: 666 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odnośnie tej z Kowali to była już oglądana:
ninkar napisał: | Oglądaliśmy dziś tą z Kowali prawdę mówiąc nie zachwyciła nas ;( tapicerka porozrywana .Ta guma przy klamkach na zewnątrz obskubana ,przy drążku do zmiany biegów też porozrywane .Facet proponuje aby jechać z nią do serwisu gdzieś obok niego a nie tam gdzie my proponujemy -może ma tam jakieś układy .Nie potrafi sobie przypomnieć od kiedy samochód u niego stoi Byliśmy obejrzeć tą w lublinie na Elizówce i ta mimo że dwa lata starsza w dużo lepszym stanie wizualnie . |
Nie wróży to nic dobrego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:59, 15 Lut 2011 |
|
|
miszczu77 |
VIP |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008 |
Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Postaram się jutro podjechać tam. Co prawda mechanicznie to jej nie sprawdzę za bardzo, bo się nie znam. Natomiast spróbuję podpiąć się komputerem i zobaczyć wyniki.
Tylko cena lekko wysoka. Nie wiem, czy udałoby się zbić do 12000. Licz się z tym, że na początek z 2-3 tysiące będziesz musiał jeszcze dołożyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Szukam Mulci Van/Diesel :-) czyli twardej sztuki | |
Wysłany: Wto 1:45, 15 Lut 2011 |
|
|
scorpio70 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2011 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze raz dzięki,
znalazłem jeszcze coś takiego - C16671709, piszą że z 2004 r choć nie o rok chodzi a o jakość... może ktoś już oglądał
kovalius również dzięki, coś mi nie pasowało, ale chciałem potwierdzić.
miszczu77 - zdaję sobie sprawę, że będę musiał dołożyć... 12k mam na auto, reszta się dozbiera
Fajne, że jest to forum
pozdrawiam
Marcin |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scorpio70 dnia Wto 1:47, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:18, 15 Lut 2011 |
|
|
miszczu77 |
VIP |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008 |
Posty: 1034 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Byłem dzisiaj oglądać Multiplę, ale niestety się już sprzedała.
A ta w Białymstoku ma wgnieciony lewy błotnik i zbity lewy halogen. Poza tym trudno coś wyczuć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:53, 15 Lut 2011 |
|
|
scorpio70 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2011 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
miszczu77 napisał: | Byłem dzisiaj oglądać Multiplę, ale niestety się już sprzedała.
A ta w Białymstoku ma wgnieciony lewy błotnik i zbity lewy halogen. Poza tym trudno coś wyczuć. |
ponownie wielkie dzięki, szukam dalej
pozdrawiam
Marcin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|