Wysłany: Wto 17:43, 27 Mar 2012 |
|
|
kovalius |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lip 2009 |
Posty: 666 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piszesz o ponad dziesięcioletnim aucie, więc nie spodziewaj się, że będzie jak z salonu. To co wymieniłeś to raczej drobiazgi. Zardzewiałe ramiona wycieraczek możesz sobie pomalować i będą wyglądały jak nowe. Itp. Źle wróży natomiast rdza np. na zdjęciu 0638. Co to za miejsce? Trzeba byłoby dokładnie obejrzeć podwozie, progi pod nakładkami itp. Z windą jest kłopot, ale to dość typowe.
I nie piszesz nic o stanie technicznym. Jak układ napędowy i zawieszenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:08, 27 Mar 2012 |
|
|
VA00 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2011 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chrzanów |
|
|
|
|
|
|
|
|
kovalius napisał: | Piszesz o ponad dziesięcioletnim aucie, więc nie spodziewaj się, że będzie jak z salonu. To co wymieniłeś to raczej drobiazgi. Zardzewiałe ramiona wycieraczek możesz sobie pomalować i będą wyglądały jak nowe. Itp.
|
Też tak sądzę. A ta klapka na podszybiu przymocowana taśmą klejącą? To normalne? Czy te plastiki na zdj. 639 da się łatwo wymienić? Wg. żony to ją ,,dyskwalifikuje''
kovalius napisał: |
Źle wróży natomiast rdza np. na zdjęciu 0638. Co to za miejsce?
|
Tutaj, obiektywem w dół, pomiędzy zawiasami od pokrywy:
[link widoczny dla zalogowanych]
kovalius napisał: |
I nie piszesz nic o stanie technicznym. Jak układ napędowy i zawieszenie
|
Nie piszę bo nie potrafię sam ocenić. Na razie robię selekcję ,,na oko'', jak coś ładnego trafię to wybiorę się z ,,fachowcem''. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:03, 27 Mar 2012 |
|
|
kovalius |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lip 2009 |
Posty: 666 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
VA00 napisał: | A ta klapka na podszybiu przymocowana taśmą klejącą? To normalne? | Normalne może nie. Ta klapka lubi ginąć i jest deficytowym towarem, W ASO coś koło 50pln. Może ktoś ją nieumiejętnie wyjmował i urwał zaczepy. Dobrze, że jest. Trzeba ją lepiej zamocować (np długim wkrętem do wewnętrznej pokrywy filtra. Ale to pikuś.
VA00 napisał: | Czy te plastiki na zdj. 639 da się łatwo wymienić? Wg. żony to ją ,,dyskwalifikuje'' | Można wymienić cały panel. Minuta roboty. Zdejmujesz środkowe pokrętło, pod nim jest śruba i koniec. Może to białe da się wyczyścić. Tak czy inaczej można z tym jeździć i z czasem takie rzeczy uporządkować. Jest cały wątek o renowacji plastików.
VA00 napisał: | kovalius napisał: | Źle wróży natomiast rdza np. na zdjęciu 0638. Co to za miejsce? |
Tutaj, obiektywem w dół, pomiędzy zawiasami od pokrywy:
[link widoczny dla zalogowanych] |
To jest najgorsze. Może być taki cały spód czy progi. I wtedy kicha. Niektórzy narzekają na zabezpieczenie antykorozyjne, ale to wygląda na próchno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:22, 27 Mar 2012 |
|
|
Darraz |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2009 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurczę, sporo tej korozji na fotkach w różnych miejscach. Przy tym zdjęciu to mi się wyobraźnia skończyła - nie umiem tej fotki przyczepić do konkretnego miejsca w Multipli (ale może jak mi się seria nocek skończy i się wyśpię to zatrybię):
[link widoczny dla zalogowanych]
Z kolei na tej fotce to...
[link widoczny dla zalogowanych]
przy malowaniu zaciek mały na zderzaku się pojawił, malował ktoś błotnik?
Nawet biorąc pod uwagę wiek auta - mocno go "ruda" bierze. Moja rok młodsza i ciężko się do stanu blachy przyczepić. W zeszłym roku miałem okazję prać wnętrze jednej benzynki (już nie pamiętam czy '99 czy '00) i przy okazji też ją dokładnie obejrzałem - rdza się w oczy nie rzucała. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darraz dnia Wto 20:23, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:32, 29 Mar 2012 |
|
|
pawel1812 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2011 |
Posty: 218 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdynia |
|
|
|
|
|
|
|
|
VA00 napisał: | Po dłuższej przerwie wracam do poszukiwań. W poniedziałek wybieram się oglądać ten egzemplarz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o niej sądzicie?
Przy okazji mam ,,teoretyczne'' pytanie do użytkowników Multipli na CNG. Co czekałoby mnie (w sensie finansowym i ,,administracyjnym'') gdybym dziś kupił np. taką:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jest np. ryzyko, że w ogóle jej nie dopuszczą do ruchu? W poprzedniej wersji tego ogłoszenia była mowa o kosztach rejestracji 256 zł, ale teraz to stwierdzenie zniknęło a równocześnie cena spadła o 2500 zł. O co tu chodzi?
Stare ogłoszenie:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Handlarz ja kupił u Niemca nie mając świadomości ile kosztuje legalizacja butli, dlatego po pierwszych telefonach spuścił. Dopuścić się ją da do ruchu bez problemu, więc możesz śmiało kupować, nie zostaniesz z samochodem którego się nie da zarejestrować. Przygotuj jednak na samą legalizację butli CNG około 1000 zł, jeśli dużo jeździsz i masz blisko stacje CNG - naprawdę warto, ja mam właśnie taką Multiplę, 5 km do całodobowej stacji i nie zamieniłbym na diesla, ani tym bardziej na LPG. Kultura pracy silnika na CNG oraz bezobsługowowość fabrycznej instalacji jest warta poniesienia początkowych kosztów legalizacji.
Nie warto ukrywać instalacji CNG dla 1000 zł - późniejsza trudność w odsprzedaży na pewno zrekompensuje ten wydatek.
W egzemplarzu z Gliwic jakoś maska nie bardzo pasuje oraz błotnik nie bardzo jest spasowany ze zderzakiem z prawej strony. Trzeba zdjąć zderzak i prostować mocowania, prawdopodobnie też podłużnicę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel1812 dnia Czw 21:38, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:49, 20 Kwi 2012 |
|
|
VA00 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2011 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chrzanów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jutro rano jestem umówiony na szczegółowe oględziny tej mućki w Gliwicach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o niej myślicie, patrząc po tych zdjęciach (od sprzedawcy)? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:44, 21 Kwi 2012 |
|
|
sancote69 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Kwi 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WIELKOPOLSKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polecam Multiple z silnikiem 1.6 jest bardzo oszczędna i lubi gaz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:55, 24 Kwi 2012 |
|
|
VA00 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2011 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chrzanów |
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Mucia'' kupiona, 1999 rocznik, JTD 105, niebiesko-fioletowa. Wszystkim dziękuję za cenne porady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:50, 30 Cze 2012 |
|
|
VA00 |
Bywalec |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2011 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chrzanów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trafiła się okazja przetestowania transportu rowerów:
Jak widać mieszczą się
Pewien problem mam tylko z trekingiem żony, bo nie dość że 28 cali z baloniastymi oponami, to jeszcze amortyzator i regulowany mostek podniesiony prawie na maks. Ale pod kątem wchodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:02, 30 Cze 2012 |
|
|
kacfil |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2008 |
Posty: 1390 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja przekręcam kierownicę wzdłuż ramy, ale chyba nie wszystkie się da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|